Birthday time - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu Birthday time - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu

Birthday time

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Juli 2006 | Verenigde Staten, Poland

Gisteren vooral bezig geweest met ons cheerleader dansje voor de OC NOC. OC NOC wordt gedaan op the 4th of july (feestdag!) en is iets waarbij alle staff members iets opvoeren voor de kids. (De kids zijn trouwens af en toe wel erg verwend merken we nu.) We hadden van 2 tot 3 weer rest hour en konden naar the waterfront. Er waren een aantal lui aan het volleyballen. Daar ben ik even gaan kijken, na een paar minuutjes werden de teams veranderd. Er kwam een international team en een american team. International had blijkbaar nog een speler nodig want ineens werd ik geroepen, of ik mee deed. Dat heb ik dus maar gedaan. Het was kort maar krachtig. Heb denk ik 3 keer de bal geraakt en 10 minuutjes gespeeld hahaha. Maar het was gezellig en daar gaat het om he!?

Vanochtend weer heerlijk vroeg ons bed uit. Chloe was jarig, dus die heb ik gefeliciteerd. Er was verder nog niets gedaa, dus ze dacht waarschijnlijk dat haar verjaardag wel erg ongemerkt voorbij zou gaan, maar bij dinner werd de tafel versierd, de cadeaus tevoorschijn gehaald en de taart op tafel getoverd als toetje! Toch nog een echte verjaardag:)
Voor haar verjaardag zouden we ook 'uitgaan' naar de rack 'm up. Ik had nagevraagd of er inmiddels al rides voor ons waren, ja zei Holly. Toen we hier uiteindelijk (totaal opgedoft) stonden, bleek dat er ergens in een auto nog maar 2 plaatsjes vrij waren!:| Dan maar niet dachten wij. Tot er nog 3 plekjes over bleken te zijn. Dus ik erachteraan en zou met Adele en Jennifer nog uitgaan, uurtje ofzo, maar goed. Wij stonden klaar, ik nog aan Erik gevraagd; dus er zijn nog plekjes vrij? "Yeah we'll be back in 5 minutes" Dus wij ons uitgeschreven en gewacht bij de lounge, lopen er ineens jongens langs en rijdt er een auto weg:|:| We were flabber guested (euh hoe schrijf je dat eigenlijk...?) En nu zijn we dus toch weer in de lounge beland en ik ga zo maar eens richting bed. Het is nu bijna half 12 en cerfew is 12u. Viel ons echt heel erg tegen van de guys!

Er was vanavond aan 1 van mijn tafels ook een verjaardag. Een sweet sixteen wel te verstaan... Nou dat is me wat hoor. Allereerst was er natuurlijk weer het nodige gegil, geklap en gezang. En de kinderen krijgen hier dan een speciale tafeldekking met het kleur tafelkleed, kopjes, servetjes en bordjes in de kleur die ze zelf gekozen hebben. Als toetje krijgen ze i.p.v. het gewone toetje een taart. Nou die taart was dus huge! Echt! En ja, ik mocht die taart dus naar de tafel brengen. Lisa had de kaarsjes in de keuken aangestoken, maar ja die gingen natuurlijk uit onderweg... Goed dat is nog niet zo erg. In ieder geval had ik de taart niet laten vallen;) Maar echt, het moment dat ik die taart op de serving table neerzette, stortten 4 tafels voor 15/16-jarige meiden met hun camera's op de taart af. En ik stond er nog naast!!!! Ik schrok me kapot. werd bijna platgedrukt en werd ongeveer blind van de flitsen. Echt prachtig om mee te maken. Ik kon echt geen kant op hahaha. Ben er op een gegeven moment op een of andere manier toch tussenuit geknepen en ben begonnen met het opruimen en schoonmaken van mijn andere tafels. Maar het was een hele happening dus. Weer een cultuurverschil!

Lies; ik weet niet precies welke P. je bedoelt eigenlijk. Heel slecht? Haha. Er is een Bret, dat is een leuke jongen. En de 'nieuwe' vriend heet Dylan, is ook gewoon een leuke jongen. Ken ik verder nog niet zo goed. Echt lekkere dingen zijn hier niet echt vind ik. Er zijn denk ik 3 jongens die er wel goed uitzien, maar daar blijft het dan ook echt bij.

Steve; Ja uitgaan zonder mij is toch geen lol aan? Snap ook niet dat ze me maar blijven negeren;);) En dat uitslapen klinkt ook goed he?? Hahahaha. Het is nu weer mooi weer. Hopelijk blijft het zo want woensdag is onze trip day en dan gaan we geloof ik naar het strand. En de kaart van mijn paps was tof he? Zei al dat je het wel zou waarderen.

Merel liefje ik hoop ook echt dat het snel lukt. Snap dat jullie erg benieuwd zijn... Hopelijk lukt het echt snel, heb inmiddels alweer wat meer foto's, dus ga die ook op AJ's computer zetten. Anders stuur ik ze gewoon naar mijn papsie ofzo, dan kan ik ze in ieder geval van mijn camera verwijderen en kan hij ze misschien wel ergens voor me plaatsen.

Ik ga nu naar bed. Het is 5 over half 12 en ik moet weer vroeg mijn bed uit. Denk dat ik het ontbijt maar oversla en een paar van mijn granola bars naar binnen werk voor ik ga werken. Dan kan ik namelijk slapen tot 10 over 7!;)

Liefs en kusjes.

  • 04 Juli 2006 - 06:54

    Pap:

    Wat een belevenissen weer. Als je de foto's kan mailen kan ik ze wel ergens plaatsen zodat iedereen ze kan zien.
    Het wordt hier erg warm vandaag en plakkerig denk ik. Morgen evt. koeler.
    Amerikanen zijn rare wezens. Ze hebben een mooi land, maar ze zijn een beetje maf.
    Liefs voor nu,
    "Dad"

  • 04 Juli 2006 - 07:47

    Mam:

    Vandaag is dus de grote dag, the 4th of july. Wat zou ik er graag bij willen zijn, om jullie dansje te zien en al dat hysterische gegil eens te horen van die American girls. Lekker dat jullie morgen een dagje naar het strand kunnen, weer even languit niets doen. Jullie hebben het meer dan verdiend. Heel veel plezier met alles toegewenst. Groetjes aan Esther, kusjes mam

  • 04 Juli 2006 - 14:29

    Rinie:

    Dag bezig bijtje
    Je beleeft wat mee zeg... Je gaat mij toch niet vertellen dat je Steve en mij al het ingeruild voor een brett!!!!!!!!!
    Ik heb de laatste berichten allemaal effe doorgespit. Echt super leuk joh. Ik weet eigenlijks niet of je al een harde werker was, maar dat je dat straks bent weet ik zeker.... Moeten maar is even kijken wat de drie gezusters voor je kan betekenen bij thuiskomst:p. Als je daar dan nog voor openstaat.... De nachtelijke uurtjes zijn een eitje voor je als ik jouw inspanningen/ belevingen lees op de waarbenjijnu site. Ik krijg het idee dat Nederlanders sociale mensen zijn. Ik denk dat vele lekker een plaatje hadden geregeld voor hen zelf, maar jij niet hoor met de hele groep en anders maar niet. Netjes hoor zo hoort het. Ik hoop dat ze je toch wel een keertje mee willen:p. Daarna willen ze denk ik ook niet meer anders. Als jouw heupjes eenmaal hebben gezwaait zijn ze verkocht. Of heb ik het hier over mijzelf. Ach ik weet het ook niet meer. Beetje slaapgebrek.
    Keep up the good work girl. Bovenal geniet ervan!!!

    Kusje Rinie

    Adres
    Crouwelstaat 20
    9731ME
    Friesland--->Marokko

  • 05 Juli 2006 - 07:21

    Roos:

    Zo die jongens zijn idd lekker bezig, gewoon een btje wegrijden zonder jullie:S:O ze weten niet wat ze missen:P...
    Ik heb dat sweet sixteen idd ook wle eens op MTV gezien, dat is echt ziek...krijgen ze gewoon een mega groot feest als ze een btje rijke ouders hebben...achja...verschil moet er wezen;) ik vind het zo allemaal prima:P:D
    Jij kan trouwens wel ontzettend veel schrijven zeg:O...ik loop een btje achter:$...op schier niet zo heel veel tijd gehad...
    Nou meis, tot mailse en geniet er van...want de tijd vlieg, ofniet?:P

    dikke kur Roos

  • 05 Juli 2006 - 13:31

    De Vader Van Anouk:

    Zo Rinie, jij denkt: "Die Steve een kaartje, laat ik mijn adres ook maar eens achterlaten op de site..."

  • 05 Juli 2006 - 17:59

    Benjamin:

    ey anouk...

    alles naar wens in de USA...
    have fun meid...en k zie je vast wel weer..
    rustig aan...
    kus Benjamin

  • 05 Juli 2006 - 21:22

    Trudy:

    haai lieverd...en toen waren er foto's...leuk joh om te zien!! moeten wel wat meer jongens op de foto hoor..kunnen we hier ook een beetje zien wat er rond loopt;) Maar gelukkig vermaak jij je daar nog prima..wel hard werken, maar dat kun jij wel!! Ik ben ook hard aan het werk nu...beetje geld verdienen zodat ik eind augutus ein-de-lijk op vakantie kan;)! Ik heb nou net lekker vakantie van school..ik moet volgend jaar stage lopen in zuidbroek:S hoe ze daar toch bij komen?!? jij bent trouwens in winsum geplaatst..Volgens mij niet heel ver van groningen.. Maar is het weer daar al een beetje beter? Hier is het super warm.. He meis geniet ze!! Dikke kus

  • 05 Juli 2006 - 22:16

    Margit:

    lieve lieve anouk, ik ben weer helemaal up to date!
    net gisteren teruggekomen van mn lange weekend delut, het was heerlijk...! en voor de rest nog druk tot komende dinsdag, 11 juli: naar italie! vanaf daar zal ik je een kaartje sturen :)
    ik hoop dat ik je daarvoor nog even een uitgebreide mail kan sturen, en anders hoop ik vanuit cannobio en anders gewoon lekker ouderwets een brief!
    en nu, ga ik slapen :) ben kapot van het zwemmen in het oude zwembad!
    kus!

  • 07 Juli 2006 - 15:49

    Rinie:

    Aan paps!!! Nu maar hopen dat de hint wordt opgepakt:p

    Groetjes
Anouk

En daar zit je dan, inmiddels anderhalf jaar afgestudeerd. Maar in die anderhalf jaar is van alles gebeurd, hier een omschrijving van mijn afgelopen anderhalf jaar: Na een poging tot het worden van stewardess, wat helaas mislukte (ik sta nog steeds op de wachtlijst), 7 maanden gaan au-pairen in Zuid-Frankrijk. Bij terugkomst lieve(?) kinderen rondleiden op (en naast) het wad in Lauwersoog. "Anouk aan het wadlopen, garnalen pellen, krabben vangen en aan de kids tonen (ja met mijn blote handen), uitleg geven over baarsjes en wadpieren opgraven, geloof jij dat?!?" Menigeen dus niet... En toch heb ik ook dat echt gedaan ;) Vervolgens weer 2 maanden naar Frankrijk, dit keer als receptioniste op een (behoorlijk grote) camping... Bij terugkomst moest natuurlijk verder gespaard worden en dus heb ik, terwijl ik weer gezellig bij mn ouders in het pittoreske Glimmen was ingetrokken, een paar weken voor Essent gewerkt en de afgelopen maanden voor Menzis. Beiden callcenter baantjes. Het beste (enige) dat ik op dat moment kon vinden. De verhalen over de avonturen die ik, voornamelijk in Frankrijk, heb beleefd hebben jullie ook kunnen volgen op mijn site en in die tijd is het jullie vast wel duidelijk geworden waar mijn vervolgplannen heen gingen. Tijdens mijn periode als au-pair begon dit al. Voor ik verder ga studeren (laat staan werken) wil ik eerst nog meer van de wereld zien. Niet als stewardess? Dan maar zelf. Maar niet alleen! Samen met mijn lieve vriendinnetje Femke vertrek ik 20 januari vanuit Bremen naar Londen om daar de volgende dag te vliegen op onze eerste bestemming: Amman, Jordanië. Het vervolg van de route zal er alsvolgt uitzien: Amman - New Delhi Mumbai - Bangkok via Thailand, Cambodia en Maleisië naar Indonesië Denpasar - Darwin - Cairns Sydney - Nadi (Fiji!) Nadi - LA NYC - London London - HOME! (2 oktober 15:30u Schiphol) Wil je weten hoe het mij/ons vergaat, hou dat dan in de gaten via deze site! :D En dat Fem en ik terug kwamen van onze reis, zoals jullie hebben kunnen lezen is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden! En geloof het of niet, vlak na terugkomst bellen ze me op: "Of ik nog interesse heb om te gaan werken als stewardess?". Daar hoefde ik geen 2e keer over na te denken. Ok, ik moest de laatste sollicitatie ronde nog doorkomen en dan de cursus met goed gevolg afronden... Maar ach, klein detail ;) Dit alles is gelukt en inmiddels werk ik al een jaar als 'cabin attendant' :D Er is sowieso veel veranderd in mijn leven sinds de terugkomst van onze wereldreis. Daar ben ik veel mee bezig geweest afgelopen jaar, maar inmiddels zit ik in wat ze noemen 'wat rustiger vaarwater' en heb ik bedacht dat ik deze site maar weer eens ga gebruiken. Dit keer om mijn verhalen over het vliegen als stewardess met jullie te delen. Het is niet altijd glitter and glamour of super interessant, maar goed we zien wel waar het spreekwoordelijke schip strandt, of kan ik beter zeggen vliegtuig...? ;) Hoop dat jullie het interessant vinden. Zal mijn best doen af en toe wat leuks te melden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 77229

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 02 Oktober 2010

Around the world!

01 Juli 2009 - 02 September 2009

Receptioniste op Domaine de la Dragonnière

28 September 2008 - 26 April 2009

Au Pair en France

12 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

Vakantie Tunesië

18 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Summercamp

06 Maart 2011 - 30 November -0001

Reizen, maar dan anders...

Landen bezocht: