We love Aquaboggan - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu We love Aquaboggan - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu

We love Aquaboggan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Poland

Weer een update vanuit de U.S.

We konden afgelopen week naar archery (boogschieten) toe gaan om dat te proberen. Ik ging erheen met Es, Jan, Manon en Abi. Nadat Danny ons alles had uitgelegd mochten we beginnen. Best zwaar zo'n boog vasthouden, maar het was ook erg leuk om te doen! Ik had de eerste keer maar 1 van de 6 pijlen niet geraakt:) Abi en ik hadden de smaak te pakken, dus zijn, toen Esther, Manon en Janneke al weg waren gegaan, nog even doorgegaan en op een gegeven moment ook op de 20 yards i.p.v. 15 yards geschoten. Daarna had ik wel echt last van mijn vingertjes, dus ben ik er maar mee gestopt. Ondertussen waren Holly en Hannah ook gekomen en waren ook aan het schieten.
Naast archery mochten we ook naar silver en enameling. Bij silver heeft (bijna) iedereen van de kitchen staff een hangertje gemaakt met op de voorkant het TLC logo en op de achterkant hebben we zelf 'Kitchen scum 2006' gegrafeerd. Enameling heb ik gedaan samen met Abi, Chloe en Suz. Abi en ik hebben eenzelfde vlinder (wel met verschillende kleurtjes natuurlijk) en daarvan gaan we een armband maken. We hebben al 2 lagen gedaan en willen hem nu eigenlijk nog afmaken met de laatste details, dus moeten dat nog gaan doen een dezer dagen. Maar het is echt heel leuk om allemaal te doen. Zo leer je nog eens wat:)

Tijdens archery was chef Bruce trouwens ook bezig, toen we 's avonds dinner hadden zei hij ineens; "Anouk you're a natural" dus ik keek hem aan met een vragende blik. "At archery, the way you held that bow and your whole position etc etc..." Nummer 2 in de pocket (A);) Misschien moet ik maar sportlerares worden ofzo haha. Grapje hoor, maar is natuurlijk wel leuk om te horen:)

Vandaag hadden we weer een dagje vrij! We zijn naar een waterpark gegaan genaamd 'aquaboggan' het was eigenlijk vrij klein, maar desondanks erg leuk! Er was een 'race' glijbaan, waar je gewoon superhard vanaf gaat met zijn tweeen naast elkaar. Een golfbad. Een hele lange glijbaan waar je met banden vanaf ging. Drie glijbanen in dezelfde stijl, waar je met een soort matjes vanaf ging. En dan als klap op de vuurpijl; de taco. Dit was iets in de vorm van een taco dus (denk half-pipe), je word over het randje 'geduwd', dan heb je eerst een stukje dat zo stijl is dat het ongeveer een vrije val is en dan ga je dus aan de andere kant als een razende omhoog. Gebeurtenis 1 met het bikinibroekje; hij wordt omgetoverd tot string... Dan ga je dus ook weer ontiechelijk snel terug en vindt gebeurtenis 2 plaats; het bikinibroekje wordt van de billenafgetrokken!!! Zit je daar in je band, broekje ergens onderaan je kont en dan glij je langzamerhand naar de uitgang... En probeer dan maar een gracefull uit je band te komen zonder dat iedereen je blote billen ziet, gaat dus vrij lastig zoals je waarschijnlijk al had geconstateerd. Na de eerste keer maakte ik me er dus ook maar niet meer te druk over, want het eerste wat je iedereen ziet doen als ze van een slie af komen is hun bikini fatsoeneren, dus je bent niet alleen;) Het was echt heel erg gaaf. Op het laatste moment zagen wij een 'unattended' dubbele band liggen, dus Es en ik zijn nog even van 1 van de slides gegaan met zijn tweetjes, heel leuk, want door het dubbele gewicht ga je ook ongeveer dubbel zo hard:D Onze benen vlogen over de randen en het water plonste alle kanten op. Ook hier was onze 'uitkomst' niet zeer galant;) Maar we hadden lol en daar gaat het om.
Na het waterpark langs de target. Iets fancier Wal*Mart. Daar weer de nodige spulletjes gekocht en toen op weg terug. Op camp hadden we een cook-out, hamburgers en hot dogs. Het was vandaag Sarah's verjaardag en dus was er uiteraard ook weer een enorme birthday-cake met de verrukkelijke icing.

Dat doet me weer denken aan nog een belevenis op Tripp Lake Camp. Gisteravond hadden we staff KP. De kinderen hebben dit normaal om beurten. Het betekent dat ze de keuken in mogen (in hun pyjamas) en daar krijgen ze dan toast met cinnamon sugar. Wij kregen dit dus ook, dus iedereen in zijn 'prettiest pj's' naar de keuken en daar toast eten. Adele en ik hadden al wat van de left-over icing gepeuzeld en dat werd ook maar weer tevoorschijn getoverd. het was echt een bende, maar super gezellig. Na afloop heeft Richard (1 van de maintenence guys) candy canteen voor ons geopend. Adele, Laura, Matt, Jenn, Chloe, Sarah en ik zijn ons flink te buiten gegaan en waren na afloop van al het gesnoep dus ook flink misselijk haha. Nog even naar Walker inn (plek waar gerookt mag worden en waar ook onze bunks zijn) gegaan met de hoepels en hebben ff ge-hoola-hoopt. Met alle dutch girls en AJ hebben we toen in 1 van de mannen-bunks nog sweet home alabama gekeken, niet tot het einde want er was weer eens zo'n verschrikkelijke storm! Dus moest de tv uit enz... Toen zijn Es en ik ook maar gaan slapen. Ik heb nog meer foto's trouwens. Je kunt ze bekijken op; www.photobucket.com en dan zoek je naar: Anouk_Leppink daar klik je op het album America en dan kun je nog weer wat foto's vinden. Dit was mijn berichtgeving voor nu. Zo een 'feestje' voor Sarah's verjaardag, dus daar ga ik ook heen. Want natuurlijk gaat iedereen weer op stap, maar wij niet omdat we te jong zijn...;) Nou ik ga feesten!

Love, hugs and lots and lots of kisses!!!

p.s: even aanwijzing bij de foto van de pretty party die hier bij hoort; voor degenen die me niet zo snel herkennen met dat stijle haar (herkende mezelf al nauwelijks, moet je nagaan;)) ik ben degene rechts onderin met het zwarte t-shirtje!:D

  • 02 Augustus 2006 - 14:02

    Merel:

    Lieverd!
    Klinkt mooi allemaal :D
    Ik ben er dus weer .. en heb je gemailt!
    Liefs, Mearl

  • 07 Augustus 2006 - 08:57

    Pap:

    He wat leuk dat je er nu fotos bij hebt. Zo te zien ben je nog niet heel erg dik geworden dus met dat bikini-broekje kan nog wel. ;-)

  • 07 Augustus 2006 - 09:02

    Jori:

    zijn dat allemaal amerikanen of niet? er zitten behoorlijk dikke mensen tussen namelyk;)

  • 07 Augustus 2006 - 09:03

    Pap:

    Leuk al die fotos op photobucket!!

  • 07 Augustus 2006 - 14:40

    Nathalie!:

    Heeej Anouk! Wat een leuke foto´s! Zo te zien vermaak je je echt goed! Had ik ook wel verwacht, zal daar echt wel fantastisch zijn! Zodra je terug bent, gaan jij, Selina en ik snel weer een xtje stappen he! Liefs Nathalie!

  • 07 Augustus 2006 - 14:53

    Anouk:

    Pap:Haha ben blij met die reactie haha.
    Joor: SHUT UP!;)
    Nathalie: Heb het inderdaad erg leuk, maar vind het nu wel tijd om hier weer weg te gaan. Totaal geen vrijheid, omdat je altijd vast zit op het kamp. Maar wel met hele gezellige mensen gelukkig:) Ja lijkt me super gezellig. We msn-en/krabbelen wel weer om af te spreken zodra ik terug ben:)

  • 08 Augustus 2006 - 20:22

    Merel:

    Hee chick!
    Leef je nog wel?
    Kus
Anouk

En daar zit je dan, inmiddels anderhalf jaar afgestudeerd. Maar in die anderhalf jaar is van alles gebeurd, hier een omschrijving van mijn afgelopen anderhalf jaar: Na een poging tot het worden van stewardess, wat helaas mislukte (ik sta nog steeds op de wachtlijst), 7 maanden gaan au-pairen in Zuid-Frankrijk. Bij terugkomst lieve(?) kinderen rondleiden op (en naast) het wad in Lauwersoog. "Anouk aan het wadlopen, garnalen pellen, krabben vangen en aan de kids tonen (ja met mijn blote handen), uitleg geven over baarsjes en wadpieren opgraven, geloof jij dat?!?" Menigeen dus niet... En toch heb ik ook dat echt gedaan ;) Vervolgens weer 2 maanden naar Frankrijk, dit keer als receptioniste op een (behoorlijk grote) camping... Bij terugkomst moest natuurlijk verder gespaard worden en dus heb ik, terwijl ik weer gezellig bij mn ouders in het pittoreske Glimmen was ingetrokken, een paar weken voor Essent gewerkt en de afgelopen maanden voor Menzis. Beiden callcenter baantjes. Het beste (enige) dat ik op dat moment kon vinden. De verhalen over de avonturen die ik, voornamelijk in Frankrijk, heb beleefd hebben jullie ook kunnen volgen op mijn site en in die tijd is het jullie vast wel duidelijk geworden waar mijn vervolgplannen heen gingen. Tijdens mijn periode als au-pair begon dit al. Voor ik verder ga studeren (laat staan werken) wil ik eerst nog meer van de wereld zien. Niet als stewardess? Dan maar zelf. Maar niet alleen! Samen met mijn lieve vriendinnetje Femke vertrek ik 20 januari vanuit Bremen naar Londen om daar de volgende dag te vliegen op onze eerste bestemming: Amman, Jordanië. Het vervolg van de route zal er alsvolgt uitzien: Amman - New Delhi Mumbai - Bangkok via Thailand, Cambodia en Maleisië naar Indonesië Denpasar - Darwin - Cairns Sydney - Nadi (Fiji!) Nadi - LA NYC - London London - HOME! (2 oktober 15:30u Schiphol) Wil je weten hoe het mij/ons vergaat, hou dat dan in de gaten via deze site! :D En dat Fem en ik terug kwamen van onze reis, zoals jullie hebben kunnen lezen is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden! En geloof het of niet, vlak na terugkomst bellen ze me op: "Of ik nog interesse heb om te gaan werken als stewardess?". Daar hoefde ik geen 2e keer over na te denken. Ok, ik moest de laatste sollicitatie ronde nog doorkomen en dan de cursus met goed gevolg afronden... Maar ach, klein detail ;) Dit alles is gelukt en inmiddels werk ik al een jaar als 'cabin attendant' :D Er is sowieso veel veranderd in mijn leven sinds de terugkomst van onze wereldreis. Daar ben ik veel mee bezig geweest afgelopen jaar, maar inmiddels zit ik in wat ze noemen 'wat rustiger vaarwater' en heb ik bedacht dat ik deze site maar weer eens ga gebruiken. Dit keer om mijn verhalen over het vliegen als stewardess met jullie te delen. Het is niet altijd glitter and glamour of super interessant, maar goed we zien wel waar het spreekwoordelijke schip strandt, of kan ik beter zeggen vliegtuig...? ;) Hoop dat jullie het interessant vinden. Zal mijn best doen af en toe wat leuks te melden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 77268

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 02 Oktober 2010

Around the world!

01 Juli 2009 - 02 September 2009

Receptioniste op Domaine de la Dragonnière

28 September 2008 - 26 April 2009

Au Pair en France

12 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

Vakantie Tunesië

18 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Summercamp

06 Maart 2011 - 30 November -0001

Reizen, maar dan anders...

Landen bezocht: