NYC is settled and our adventures with Chef Bruce - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu NYC is settled and our adventures with Chef Bruce - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu

NYC is settled and our adventures with Chef Bruce

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Juli 2006 | Verenigde Staten, Poland

NYC is geregeld!
We hebben gisteren ons hostel voor in New York en het busticket erheen geregeld. Dat staat dus al vast:) We overnachten in NYC van de 12e tot de 15e. En als het goed is gaan we daarna dus nog 4 daagjes MIAMI doen!!!! Wel erg relaxed. We werken hier namelijk heel erg hard en hebben nooit een echte day off zoals ik al had gezegd. Zou dus wel super zijn al het allemaal doorgaat. Ik heb vandaag gebeld met BUNAC USA en we moesten een formulier opsturen om een verandering van vluchtdatum aan te vragen. Het gaat ons natuurlijk wel wat geldjes kosten, maar ja dan heb je ook wat. We hebben ook al een mooi hostel gevonden voor in Miami, ziet er heel gezellig uit en is erg goed qua prijs. Laat jullie natuurlijk meer weten als het vast staat!

Gisteren was er hier een brother/sister day. Er waren allemaal jongetjes van andere kampen die hun zusjes kwamen bezoeken. Erg schattig om te zien. Ze waren elkaar allemaal aan het omhelzen en handje in handje aan het lopen. (Beetje overdreven weer af en toe naar mijn idee, desondanks een erg lief gezicht) We hadden een cook out lunch en ja ja ik mocht 'runner' zijn. Dit betekent dat je de bakken/platen met eten vanuit de keuken naar je tafels brengt. Zodra er iets op is ren je terug om nieuwe te halen. En heet dat het was!!!! Goede dag om mij als runner te kiezen...:| Maar gelukkig was het bij onze tafel niet erg druk en heb ik maar 5 keer hoeven rennen, gewoon om het eten naar de tafel te krijgen.
Adele en ik hebben na afloop maar een watergevechtje gehouden, erg verfrissend. Toen we klaar waren ging ik naar de lounge om de finale van de world cup te kijken. Ik lag samen met AJ heerlijk op de zachte bank en had al een keertje gezegd dat ik een beetje moe was. En ja hoor, daar gleed Anoukje alweer weg. Toen ik mn ogen weer open deed zag ik AJ's hoofd naast me, ook in slaap en daarnaast nog Barnaby... As you can guess, also asleep. Hebben jullie enigszins een idee hoe vermoeid iedereen hier is;)

's Avonds nog wel een half uurtje getennist met Janneke. Nog heel even geprobeerd te volleyballen, maar dat was niet zo'n heel groot succes haha. Maar lekker gaan douchen en foto's verstuurd naar mijn paps. Voor degenen die het nog niet weten; er zijn FOTO'S en dit is de site:
http://leptop.davinz.nl
Dus als je fototjes wilt zien moet je daar even kijken. (Pap, kan je ook die andere foto van de jongens er op zetten? Daar staan namelijk de namen bij, dan weten mijn vriendinnetjes even wie wie is;))

Komende vrijdag hebben we 'Special Day' (SSSHHHHT de kinderen mogen niets horen!!) en we zijn ingedeeld in teams. Ik zit bij Canada day. Wat dat ook moge zijn. Behalve dat het de viering van de onafhankelijkheid van Canada van Frankrijk is weet ik echt niet wat het inhoudt. Zou dus ook niet weten wat ik aan moet, maar dat komt vast wel goed. Morgen Trip Day en weer naar de Wal*Mart uiteraard dus daar misschien maar even mn slag slaan.

Een heel groot deel van de staff is nu trouwens weg (voor 3 dagen:() Op een Tripje, beetje spijtig want het is hier nu wel heel erg rustig. Maar morgen zijn we zelf dus ook weg en de dag erna komen ze alweer terug.

Vandaag weer ontzettend gezellig gehad met Bruce. Wat een eikel is het toch! Omdat morgen onze Trip Day is (en de mensen hier nergens zijn zonder de geweldige kitchen staff;)) moeten de anderen een lunchpakket samenstellen uit een aantal dingen. Die dingen moeten wij in aluminium, zeer onstevige, bakjes proppen en dan naar de tafels brengen. De helft wordt niet gebruikt en de chipszakjes die we er op een of andere manier bovenop moeten zien te leggen donderen er continue vanaf. Vanadaag waren we weer bezig en zei Sarah er iets over. (If you have got suggestions you can tell us and maybe we'll change something) Wat zegt Bruce? "We are doing it this way for 8 years now (hij werkt hier nog maar 4 jaar... hoe apart) and it works perfectly. If you guys can't do your job prooperly that's your problem" Iets in die richting. Nou je had me niet pissiger kunnen hebben op dat moment hoor. Sarah is een hartstikke lief meisje en ik zag gewoon dat ze dacht; 'oh laat maar dan...' Dus ik zei "They DO fall off!" Maar Bruce liep gewoon weg. Toen ie terug kwam werd er nog weer iets over gezegd. Dus Esther zei "Whatever the chef says goes..." Bruce:"I don't need sarcasme here bla bla bla bla bla" Weer op zijn zeer vriendelijke toontje. Wat een klootzak. Dat zeiden Es en ik dus ook gewoon hardop, want hij kan het toch niet horen. Lekker puh;) Maar goed, iedereen heeft nu duidelijk geen respect meer voor hem. Eigen schuld dikke bult. Volgende keer ga ik er ook gewoon wat van zeggen. Wat denkt hij wel? Sommige van die meiden hier zijn gewoon derieus een beetje bang voor hem, dat is toch niet gezond? Er zijn ook al 2 mensen weggegaan door hem. Hebben nu 2 vrouwelijke 'koks' (oftewel opwarmers) erbij... Hopelijk houden die het langer vol. Maar vind het toch raar dat hij hier nog steed werkt.

Ik ga nu maar eens stoppen en lekker mijn bedje opzoeken. Morgen waarschijnlijk wel weer een verhaaltje over onze day off. Hoorde iets over stormen etc... Erg fijn dus:|:| Maja zien we dan wel weer.

  • 11 Juli 2006 - 06:19

    Pap:

    Hi Nuke,
    Heb echt alle foto's geplaatst die ik van je gekregen heb. Waarom zou ik foto's van "de jongens" achterhouden? Omdat ze zo lelijk zijn? ;-)

  • 11 Juli 2006 - 14:32

    Merel:

    Wat een enige man, die Bruce.
    Het was leuk om je weer even te spreken :).
    Succes! Liefs, Merel

  • 11 Juli 2006 - 21:24

    Trudy:

    haai meis!!Wat super dat je naar New York en misschien Miami gaat, echt ge-wel-dig!! Heb je dan ook wel verdiend na je harde werken! liefs trudy xx

  • 12 Juli 2006 - 13:41

    Anouk:

    Haha pap volgens mij zijn er 2 foto's van 'the guys' geloof wel dat je niets achterhoudt hoor, maar miss dacht je dat ie dubbel was... Want hij is echt bijna hetzelfde, alleen staan hun namen bij de ene foto er als titel bij en bij die andere niet;) En het gaat om de namen haha.
    (K)(L)

  • 12 Juli 2006 - 14:21

    Pap:

    Hi,
    Zie inderdaad een foto van "the guys" singing, maar geen met namen.
    Heb inmiddels mijn inbox van hotmail geleegd omdat het nogal omvangrijk werd met jouw foto's. :-)
    Natuurlijk wil ik je vriendinnen de namen van deze "hunks" niet onthouden. Miss dat je die met namen dan nogmaals stuurt. Leuker is natuurlijk, dames, om een beter beeld te krijgen van het manvolk als je wat "close-up's" maakt...
    Doei

  • 14 Juli 2006 - 14:54

    Rinie:

    Hey Nuke
    Echt geweldig een tussen stop in Miami. Ben wel een beetje jaloers zeg!!! Die Bruce heeft wel door hij de met zijn personeel moet omgaan. Hij slaat dus volledig de plank mis. Wat een nerd:p.
    Succes met hem!!!

    Kus Rinie
Anouk

En daar zit je dan, inmiddels anderhalf jaar afgestudeerd. Maar in die anderhalf jaar is van alles gebeurd, hier een omschrijving van mijn afgelopen anderhalf jaar: Na een poging tot het worden van stewardess, wat helaas mislukte (ik sta nog steeds op de wachtlijst), 7 maanden gaan au-pairen in Zuid-Frankrijk. Bij terugkomst lieve(?) kinderen rondleiden op (en naast) het wad in Lauwersoog. "Anouk aan het wadlopen, garnalen pellen, krabben vangen en aan de kids tonen (ja met mijn blote handen), uitleg geven over baarsjes en wadpieren opgraven, geloof jij dat?!?" Menigeen dus niet... En toch heb ik ook dat echt gedaan ;) Vervolgens weer 2 maanden naar Frankrijk, dit keer als receptioniste op een (behoorlijk grote) camping... Bij terugkomst moest natuurlijk verder gespaard worden en dus heb ik, terwijl ik weer gezellig bij mn ouders in het pittoreske Glimmen was ingetrokken, een paar weken voor Essent gewerkt en de afgelopen maanden voor Menzis. Beiden callcenter baantjes. Het beste (enige) dat ik op dat moment kon vinden. De verhalen over de avonturen die ik, voornamelijk in Frankrijk, heb beleefd hebben jullie ook kunnen volgen op mijn site en in die tijd is het jullie vast wel duidelijk geworden waar mijn vervolgplannen heen gingen. Tijdens mijn periode als au-pair begon dit al. Voor ik verder ga studeren (laat staan werken) wil ik eerst nog meer van de wereld zien. Niet als stewardess? Dan maar zelf. Maar niet alleen! Samen met mijn lieve vriendinnetje Femke vertrek ik 20 januari vanuit Bremen naar Londen om daar de volgende dag te vliegen op onze eerste bestemming: Amman, Jordanië. Het vervolg van de route zal er alsvolgt uitzien: Amman - New Delhi Mumbai - Bangkok via Thailand, Cambodia en Maleisië naar Indonesië Denpasar - Darwin - Cairns Sydney - Nadi (Fiji!) Nadi - LA NYC - London London - HOME! (2 oktober 15:30u Schiphol) Wil je weten hoe het mij/ons vergaat, hou dat dan in de gaten via deze site! :D En dat Fem en ik terug kwamen van onze reis, zoals jullie hebben kunnen lezen is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden! En geloof het of niet, vlak na terugkomst bellen ze me op: "Of ik nog interesse heb om te gaan werken als stewardess?". Daar hoefde ik geen 2e keer over na te denken. Ok, ik moest de laatste sollicitatie ronde nog doorkomen en dan de cursus met goed gevolg afronden... Maar ach, klein detail ;) Dit alles is gelukt en inmiddels werk ik al een jaar als 'cabin attendant' :D Er is sowieso veel veranderd in mijn leven sinds de terugkomst van onze wereldreis. Daar ben ik veel mee bezig geweest afgelopen jaar, maar inmiddels zit ik in wat ze noemen 'wat rustiger vaarwater' en heb ik bedacht dat ik deze site maar weer eens ga gebruiken. Dit keer om mijn verhalen over het vliegen als stewardess met jullie te delen. Het is niet altijd glitter and glamour of super interessant, maar goed we zien wel waar het spreekwoordelijke schip strandt, of kan ik beter zeggen vliegtuig...? ;) Hoop dat jullie het interessant vinden. Zal mijn best doen af en toe wat leuks te melden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 77261

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 02 Oktober 2010

Around the world!

01 Juli 2009 - 02 September 2009

Receptioniste op Domaine de la Dragonnière

28 September 2008 - 26 April 2009

Au Pair en France

12 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

Vakantie Tunesië

18 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Summercamp

06 Maart 2011 - 30 November -0001

Reizen, maar dan anders...

Landen bezocht: