Wishnight, appreciation dinner and Brigadoon - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu Wishnight, appreciation dinner and Brigadoon - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu

Wishnight, appreciation dinner and Brigadoon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Poland

Inmiddels alweer het een en ander meegemaakt. Een aantal avonden geleden was het de zogenaamde 'wishnight'. Een groot kampvuur bij het meer en wensen voor de toekomstige Tripp Lake Campers door alle age groups en nog door de 1AB-ers (seniors, oftewel, de oudste meiden die hier nu voor het laatste jaar zijn en waar alles om draait op camp). Iedere wens werd gevolgd door een kaarsje dat het meer op werd gelaten. Wel een leuk gezicht, alhoewel je de kaarsjes niet echt goed kon zien, want ze verspreidden zich niet zo goed over het meer... De wensen waren eigenlijk allemaal beetje hetzelfde en overdreven/predictable, maar op zich heel goed bedoeld natuurlijk allemaal. Het was ontzettend koud, dus was eigenlijk wel blij toen het voorbij was... Na afloop met Abi langs coffee and cake gegaan, nog even in de lounge gehangen en toen naar bedje toe.

Eergisteravond was er hier 'heat lightning'. Heel erg mooi om te zien! In Nederland zie je dat nooit zo, want je kon zeg maar gewoon echt de flitsen/stralen zien gaan, prachtig. We zijn toen met de dutch girls en Chris naar het waterfront gegaan en hebben daar op de dock gelegen en al het moois aanschouwd. Tot het ineens wel echt begon te onweren en dus ook te regenen! Ik stormde naar onze bunk, omdat mijn spijkerbroeken nog buiten hingen:| maar uiteindelijk viel het nog heel erg mee met de regen.

En gisteravond was het dan eindelijk tijd voor; het 'appreciation dinner' voor alle staff. We hadden een briefje in onze postvakjes gekregen over wat we wilden eten. Je kon kiezen uit Lobster (iets waar Maine ook om bekend staat) Prime Rib, beiden(!), of een vegetarische optie. Uiteraard had bijna iedereen gekozen voor beiden. Ja ja pap IK heb kreeft gegeten en hem ZELF gecrackt!!!! Je had mijn gezicht moeten zien, dee eerste hap was echt eng. Dan heb je daar gewoon een heel diertje op je bord liggen die je net zelf heb open gekraakt en dat moet je dan gaan opeten, had ik toch wel even moeite mee, maar ik heb me er overheen gezet en ik heb voor het eerst in mijn leven mijn zelf ontleedde lobster gehad haha. Is dat doel ook weer bereikt haha.

Dan was er afgelopen week ook nog de counselor musical. Genaamd Brigadoon. Het was echt hilarisch, echt leuk om alle counselors daar zo te zien. Jullie kennen de namen natuurlijk niet, maar er waren echt een aantal hele goede en grappige lui tussen. En er bleken ook weer heel veel mensen tussen te zitten die allemaal goed konden zingen.

Gisteren nog met Lisa, de dutch girls, 3 van de poolse meiden en Lindsay, Paula en Catriona naar de Wal*Mart gegaan en daar de laatste dingetjes gekocht. Even goedkopere John Frieda ingeslagen enz;)

Naja dat was het wel weer zo'n beetje.
Komende zaterdag vertrekken we al van kamp, rond 10 uur. Dan worden we op Boston South Station afgezet en vanaf daar nemen wij dan een greyhound naar New York. Dat is een busreis van ongeveer 4 uur. Dan naar ons Hostel, 2 dagen New York, de 15e 's ochtends naar Miami vliegen. Daar iets meer dan 4 dagen doorbrengen en de 20ste heel vroeg naar New York vliegen, daar 12 uur wachten, om 7 uur 's avonds naar London vliegen. Daar komen we dan om 7 uur 's ochtends weer aan en dan hebben we om 12 uur onze vlucht naar Amsterdam waar we om ongeveer kwart over 2/half 3 aankomen. Weten jullie dat ook weer een beetje. De volgende keer dat er een berichtje op mijn site komt zal waarschijnlijk wel vanuit Nederland zijn dan!:) Kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien!

  • 11 Augustus 2006 - 11:57

    Pap:

    Hi dappere dieren-killer! Straks vel je nog een os en snij je de biefstukken uit zijn lijf!
    Kijk maar uit met je John-Frieda-spullen; straks wordt je nog opgepakt als terroriste... "Chek it out", zou ik zeggen.
    Wij zijn weer in Glimmen. Fijne dage in NY en Miami.
    Liefs,
    Pap

  • 11 Augustus 2006 - 12:38

    Opa:

    Goeie Thuisreis !
    Liefs,
    Opa

  • 15 Augustus 2006 - 20:37

    Aljan:

    Ey lief,

    ik wist wel dat jij altijd al iets van een killer in je had.. zodra je terug bent gaan we op jacht in het stadspark om bij onze heerlijke pannenkoeken te eten!;)

    tot gauw,kus
    Je grote vriend;)haha

  • 16 Augustus 2006 - 14:10

    Rinie:

    Hey Anouk
    Ik ben weer thuis van vakantie. Het waren mooie dagen en nachten. Internet is ook weer actief in huize Boekholt. Dit was namelijk niet meer aanwezig. Ik was daar uiteraard niet schuldig aan:p. Ik heb je kaartje ook ontvangen. Lief van je.... Op het Hoe waren je laatste dagen in NY en Miami. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen en bevindingen. Als het hiet goed is zit je momenteel alweer ergens rond Zwolle en wellicht alweer in Glimmen of ben je rechtstreeks naar Groningen gegaan. Vast niet. Eerst effe lekker langs pap en mams zeker en gelijk heb je.

    Paps Leppink thanks voor de lieve kaart:p. Ik neem aan dat het plaatje erop niets persoonlijks was:D.
    Anouk we spreken snel wat af!!!!

    Kus Rinie

  • 17 Augustus 2006 - 20:06

    Trudy:

    haai lieverd!!Nou jij zit nu nog lekker te genieten in New York en Miami.. En dan zit het er alweer op...wel raar zeker, maar vast ook wel weer fijn om naar huis te gaan of niet?! Nou meid geniet er nog even van daar en we gaan gauw afspreken als je terug bent...want ik wil natuurlijk alles horen:) kus kus trudy

  • 18 Augustus 2006 - 07:22

    Paps Leppink:

    He Rinie,
    Nee het plaatje op de kaart was niet persoonlijk! Was gewoon de bovenste van de stapel...
Anouk

En daar zit je dan, inmiddels anderhalf jaar afgestudeerd. Maar in die anderhalf jaar is van alles gebeurd, hier een omschrijving van mijn afgelopen anderhalf jaar: Na een poging tot het worden van stewardess, wat helaas mislukte (ik sta nog steeds op de wachtlijst), 7 maanden gaan au-pairen in Zuid-Frankrijk. Bij terugkomst lieve(?) kinderen rondleiden op (en naast) het wad in Lauwersoog. "Anouk aan het wadlopen, garnalen pellen, krabben vangen en aan de kids tonen (ja met mijn blote handen), uitleg geven over baarsjes en wadpieren opgraven, geloof jij dat?!?" Menigeen dus niet... En toch heb ik ook dat echt gedaan ;) Vervolgens weer 2 maanden naar Frankrijk, dit keer als receptioniste op een (behoorlijk grote) camping... Bij terugkomst moest natuurlijk verder gespaard worden en dus heb ik, terwijl ik weer gezellig bij mn ouders in het pittoreske Glimmen was ingetrokken, een paar weken voor Essent gewerkt en de afgelopen maanden voor Menzis. Beiden callcenter baantjes. Het beste (enige) dat ik op dat moment kon vinden. De verhalen over de avonturen die ik, voornamelijk in Frankrijk, heb beleefd hebben jullie ook kunnen volgen op mijn site en in die tijd is het jullie vast wel duidelijk geworden waar mijn vervolgplannen heen gingen. Tijdens mijn periode als au-pair begon dit al. Voor ik verder ga studeren (laat staan werken) wil ik eerst nog meer van de wereld zien. Niet als stewardess? Dan maar zelf. Maar niet alleen! Samen met mijn lieve vriendinnetje Femke vertrek ik 20 januari vanuit Bremen naar Londen om daar de volgende dag te vliegen op onze eerste bestemming: Amman, Jordanië. Het vervolg van de route zal er alsvolgt uitzien: Amman - New Delhi Mumbai - Bangkok via Thailand, Cambodia en Maleisië naar Indonesië Denpasar - Darwin - Cairns Sydney - Nadi (Fiji!) Nadi - LA NYC - London London - HOME! (2 oktober 15:30u Schiphol) Wil je weten hoe het mij/ons vergaat, hou dat dan in de gaten via deze site! :D En dat Fem en ik terug kwamen van onze reis, zoals jullie hebben kunnen lezen is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden! En geloof het of niet, vlak na terugkomst bellen ze me op: "Of ik nog interesse heb om te gaan werken als stewardess?". Daar hoefde ik geen 2e keer over na te denken. Ok, ik moest de laatste sollicitatie ronde nog doorkomen en dan de cursus met goed gevolg afronden... Maar ach, klein detail ;) Dit alles is gelukt en inmiddels werk ik al een jaar als 'cabin attendant' :D Er is sowieso veel veranderd in mijn leven sinds de terugkomst van onze wereldreis. Daar ben ik veel mee bezig geweest afgelopen jaar, maar inmiddels zit ik in wat ze noemen 'wat rustiger vaarwater' en heb ik bedacht dat ik deze site maar weer eens ga gebruiken. Dit keer om mijn verhalen over het vliegen als stewardess met jullie te delen. Het is niet altijd glitter and glamour of super interessant, maar goed we zien wel waar het spreekwoordelijke schip strandt, of kan ik beter zeggen vliegtuig...? ;) Hoop dat jullie het interessant vinden. Zal mijn best doen af en toe wat leuks te melden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 77223

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 02 Oktober 2010

Around the world!

01 Juli 2009 - 02 September 2009

Receptioniste op Domaine de la Dragonnière

28 September 2008 - 26 April 2009

Au Pair en France

12 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

Vakantie Tunesië

18 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Summercamp

06 Maart 2011 - 30 November -0001

Reizen, maar dan anders...

Landen bezocht: