Slammin' staff party.... - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu Slammin' staff party.... - Reisverslag uit Poland, Verenigde Staten van Anouk Leppink - WaarBenJij.nu

Slammin' staff party....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Juli 2006 | Verenigde Staten, Poland

Gisteravond was het dan zo ver, de staff party. We hoorden van tevoren verschillende dingen. Sommigen zeiden dat het heel gezellig was, anderen dat er geen hol aan was. Ik zei: "Je kunt het toch zelf leuk maken? Als we met alle staff zijn en lol maken is het toch sowieso leuk?" Nou, was I wrong..! Toen we 's avonds aankwamen bij de lounge stonden er al een aantal mensen 'all dressed up' buiten. Dus ik vroeg:"Zo zo, jullie zien er fancy uit" "Ja we gaan naar de Rack 'm up", was het antwoord. Goed, gezellig, al 1 groep mensen minder. Toen we uiteindelijk bij the cliffhouse aankwamen, waar de staff party was, bleken er echt heel weinig mensen te zijn. So much for the big and fun staff party... Beetje jammerlijk, ik vond het ook redelijk kinderachtig van die mensen, want zij zijn over 21, gaan ongeveer iedere avond uit en kunnen dan niet het 'respect' opbrengen om 1 avondje lol te maken met de rest van de staff ZONDER alcohol. Natuurlijk waren wij ook liever van het camp af gegaan, maar dat is nou eenmaal niet mogelijk, omdat er dan nooit genoeg rides zijn. Viel me dus weer erg tegen van de heren en dames die ons hier achter lieten. Ik bedoel dit wordt toch maar even voor ons georganiseerd, er waren ijsjes, water en zelfs een dj'tje...
Maar goed, ik heb er het beste van gemaakt. Zelfs nog een nieuwe vriend gemaakt:P Er stond namelijk een jongen helemaal in zijn eentje aan de rand beetje te kijken, dus ik dacht; mooi, nieuwe vrienden;) Dylan is zijn naam. Het is de enige zwarte jongen hier en hij is uit Trinidad and Tobago. Hij studeert nu hier in Louisiana geloof ik. (Het was nogal noisy daar met de dj dus heb niet alles helemaal goed verstaan) Maar het is echt een hele aardige jongen. Vriendenteller weer met 1 gestegen:P

Gisterochtend heb ik lekker lang met mn paps en mams en zelfs mn broertje gebeld. We hadden afgesproken dat ze zouden bellen om half 11 mijn tijd naar 1 van de telefoons bij de lounge. Dat was heel leuk:) O ik heb trouwens ook jullie kaart nu! Hij lag gisteravond in mijn vakje:D Vond hem echt heel lief!
Gistermiddag, tijdens de rest hour, mochten we naar the waterfront. Jippiieee dachten wij. We lagen ongeveer 10 minuutjes en toen betrok de lucht totaal en moesten we alweer weg. Hahaha lekker veel sunbathing dus ahum. Maarrr toen ik 's avonds na het douchen in de spiegel keek zag ik toch zowaar mijn bikini afdruk! En dat van dat ene uurtje zon dat ik gisteren heb gehad:D Als dat zo door gaat weet ik het zo net nog niet over die zonnebank hoor Matijs;) Vanaf morgen is de voorspelling namelijk prima. En ook de mensen die hier eerder zijn geweest zeiden dat er normaal maar een aantal van die dagen per zomer zijn, hopelijk hebben wij ze dus nu allemaal gehad haha.

Vandaag mochten we 'uitslapen'!!!! Jaja zowaar tot 10 voor 8 in mijn bedje gelegen. Een aantal mensen was vrij, omdat we pajama breakfast hadden. Dit houdt in; ontbijt met donuts, cupcakes, cinnamonrolls, chocomel en meer zoetigheid. De kids mogen in hun pj's komen en we hadden geen vaste tafels... WAT EEN CHAOS! We liepen echt als kippen zonder kop rond en overal vandaan hoorde je "Escuse me" "Excuse me" en dan "Can I have more ...?" "Can I get 2 tea, one coffe and more ....?" Waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!:| Dus alweer een actief ochtendje achter de rug. Zometeen lunch en dan nog avondeten.

Ik ben bezig met de foto's mensen. Hoop echt dat het binnenkort gaat lukken. Heb ze nu iig op AJ zijn laptop staan en ga proberen of ik ze op internet kan krijgen.

Haha pap, denk dat zweden toch weer ander verhaal is (A) hihi. En als je meldt hoeveel het is dan kan ik het ook vanaf hier storten, kan namelijk gewoon met mijnpostbank.nl he.

Ik ga maar eens richting m'n bunk, beetje in mn bikini chillen in de zon en dan om 12 uur weer lunch. *zucht* het is wel een beetje een saai ritme hoor, maar gelukkig ben ik zo lekker positief ingesteld;) En er zijn hier heel veel leuke mensen!:)

Tot snel!

  • 02 Juli 2006 - 15:43

    Paulien:

    Heujjj!!
    Heel erg benieuwd naar foto's! Hoop dat het gaat lukken!
    En dat saaie ritme.. Tsja, het is in ieder geval een ander ritme dan hier. En zolang je nieuwe vrienden blijft maken blijft het leuk :P Gewoon iedereen leren kennen, misschien blijven de mensen ouder dan 21 dan ook wel een keertje, omdat ze jouw zo aardig en lief vinden ;)
    Het is hier nu echt heeeeeel warm, komt vast bij jouw binnenkort ook!
    Veel plezier vandaag met (hopelijk) zonnen bij het waterfront :D
    Kus kus Paulien

  • 02 Juli 2006 - 15:53

    Pap:

    He Nouk,
    Nee hoor geld overmaken hoeft (nog) niet. We zijn reuzebenieuwd naar de foto's en vergeet vooral je bruine buik niet te showen.
    Je moet tegen die jongen - da was ik nie- uit Trinidad de naam Leo Beenhakker noemen. Die was nl. de coach van het voetbalelftal van T & T op de WK. Kijken of-t-ie het weet.
    Lekker slapen en gezond weer op!
    Laterzzzzzz
    Pap

  • 03 Juli 2006 - 07:53

    Lies Pol:

    Ha die Anouk, hier mis je niks. Gewoon alles hetzelfde. Wees maar blij dat je daar bent, hoewel wel veel uren maken volgens mij. Maar verder geen zorgen toch? En hoe zit dat met die jongens? Die P. is gewoon een aardige jongen, maar lopen er ook een beetje lekkere dingen rond? Van wie je denkt, nou..... Kus Lies

  • 03 Juli 2006 - 10:13

    Steve:

    Jammer van die mensen denken dat het leuk is om zonder jullie uit te gaan, daarentegen mooi om te horen dat jij je alsnog goed vermaakt :D
    Dat uitslapen tot tien voor acht klinkt me als muziek in de oren hoor..ahum ;) het weer is hier op het moment fantastisch. Zal daar ook niet zo lang meer op zich laten wachten hoop ik voor je!!
    Vind 't echt leuk om je avonturen zo te kunnen volgen!! kus

    PS: Vader van Anouk (Robert-de-Niro-look-a-like) bedankt voor de kaart, helemaal tof!!

  • 03 Juli 2006 - 14:21

    Vader Van Anouk:

    Wow Steve,
    Dank voor het compliment!!

    en Lies,
    Wil je mijn dochter niet zo ophitsen?!

  • 03 Juli 2006 - 17:00

    Merel:

    Haa chick!
    Dingdingding, weer een vriend erbij.
    Ik sta te springen (voor zover dat mogelijk is met dit weer) van ongeduld, je moet die foto's erop zetten!
    Ik heb je gemailt.
    Kus

  • 04 Juli 2006 - 14:20

    Rinie:

    Nouk

    Ik heb de groetels ontvangen van je broertje. Hij was zaterdag weer eens te aanschouwen aan mijn bar. Je mag je handen dichtknijpen met zo'n broertje. Toppertje is het. Hij ook met zijn zus overigens. Goed van je om contact te maken met iemand die er eigenlijk een beetje lonely bijstaat. Doe je goed. Effe om je te vertellen hoe de concurrentie hier kan bruinen. Vanaf heden spreekt men van een hittegolf in het koude kikkerlandje. Dus het is binnen 5 dagen drie maal 30+ geweest. Ik zet mijn geld op jouw Mathijs. Wat zijn de quote's....
    Because there aint no party like a alcoholic party. Of iets in die trend:d:d:d.
    Kusje Rinie
Anouk

En daar zit je dan, inmiddels anderhalf jaar afgestudeerd. Maar in die anderhalf jaar is van alles gebeurd, hier een omschrijving van mijn afgelopen anderhalf jaar: Na een poging tot het worden van stewardess, wat helaas mislukte (ik sta nog steeds op de wachtlijst), 7 maanden gaan au-pairen in Zuid-Frankrijk. Bij terugkomst lieve(?) kinderen rondleiden op (en naast) het wad in Lauwersoog. "Anouk aan het wadlopen, garnalen pellen, krabben vangen en aan de kids tonen (ja met mijn blote handen), uitleg geven over baarsjes en wadpieren opgraven, geloof jij dat?!?" Menigeen dus niet... En toch heb ik ook dat echt gedaan ;) Vervolgens weer 2 maanden naar Frankrijk, dit keer als receptioniste op een (behoorlijk grote) camping... Bij terugkomst moest natuurlijk verder gespaard worden en dus heb ik, terwijl ik weer gezellig bij mn ouders in het pittoreske Glimmen was ingetrokken, een paar weken voor Essent gewerkt en de afgelopen maanden voor Menzis. Beiden callcenter baantjes. Het beste (enige) dat ik op dat moment kon vinden. De verhalen over de avonturen die ik, voornamelijk in Frankrijk, heb beleefd hebben jullie ook kunnen volgen op mijn site en in die tijd is het jullie vast wel duidelijk geworden waar mijn vervolgplannen heen gingen. Tijdens mijn periode als au-pair begon dit al. Voor ik verder ga studeren (laat staan werken) wil ik eerst nog meer van de wereld zien. Niet als stewardess? Dan maar zelf. Maar niet alleen! Samen met mijn lieve vriendinnetje Femke vertrek ik 20 januari vanuit Bremen naar Londen om daar de volgende dag te vliegen op onze eerste bestemming: Amman, Jordanië. Het vervolg van de route zal er alsvolgt uitzien: Amman - New Delhi Mumbai - Bangkok via Thailand, Cambodia en Maleisië naar Indonesië Denpasar - Darwin - Cairns Sydney - Nadi (Fiji!) Nadi - LA NYC - London London - HOME! (2 oktober 15:30u Schiphol) Wil je weten hoe het mij/ons vergaat, hou dat dan in de gaten via deze site! :D En dat Fem en ik terug kwamen van onze reis, zoals jullie hebben kunnen lezen is inmiddels alweer anderhalf jaar geleden! En geloof het of niet, vlak na terugkomst bellen ze me op: "Of ik nog interesse heb om te gaan werken als stewardess?". Daar hoefde ik geen 2e keer over na te denken. Ok, ik moest de laatste sollicitatie ronde nog doorkomen en dan de cursus met goed gevolg afronden... Maar ach, klein detail ;) Dit alles is gelukt en inmiddels werk ik al een jaar als 'cabin attendant' :D Er is sowieso veel veranderd in mijn leven sinds de terugkomst van onze wereldreis. Daar ben ik veel mee bezig geweest afgelopen jaar, maar inmiddels zit ik in wat ze noemen 'wat rustiger vaarwater' en heb ik bedacht dat ik deze site maar weer eens ga gebruiken. Dit keer om mijn verhalen over het vliegen als stewardess met jullie te delen. Het is niet altijd glitter and glamour of super interessant, maar goed we zien wel waar het spreekwoordelijke schip strandt, of kan ik beter zeggen vliegtuig...? ;) Hoop dat jullie het interessant vinden. Zal mijn best doen af en toe wat leuks te melden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 77226

Voorgaande reizen:

20 Januari 2010 - 02 Oktober 2010

Around the world!

01 Juli 2009 - 02 September 2009

Receptioniste op Domaine de la Dragonnière

28 September 2008 - 26 April 2009

Au Pair en France

12 Augustus 2008 - 24 Augustus 2008

Vakantie Tunesië

18 Juni 2006 - 22 Augustus 2006

Summercamp

06 Maart 2011 - 30 November -0001

Reizen, maar dan anders...

Landen bezocht: